بهترین عموی دنیا

برای استادم (تنها مخاطب این وب)

بهترین عموی دنیا

برای استادم (تنها مخاطب این وب)

زهره ص.ر . . . دختر عمو پورنگ و شاگرد داریوش فرضیایی هستم . . .8سال در وبلاگی دیگر فعالیت میکردم که به ناگهان حذف شد . . . زین پس در اینجا می نویسم برای استادم ، برای عمویم . . . برای داریوش ، برای پورنگ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۰ ب.ظ

شور و حال کودکی برنگردد دریغا


نبین از عشقای تو بچگی هیچی نمی گم

جز تــــــــــو و بادکنک و سرسره هیچی نمی خوام 


 

  • زهره .

کودکی

تو

عمو پورنگ

نظرات  (۲۴)

Like
پاسخ:
Tnx

باباااااااااااااااااااااااااااا زهره چه کردیییییییییییییییییییییییییییی.....

پاسخ:
قربانت
  • فاطمه-زهرا
  • عالی....

    خیلی عالی....
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    سنا راست میگه!

    خیلی قشنگهههههههههههه!!
    پاسخ:
    سلام مریم عزیزم
    ممنونم
    عموهه دیگ عکسش رو هر پوستری باشه اون پوستر قشنگ میشه
    به آدمها دل نمیتوان بست...نباید هم...
    اما به تو چرا
    «عشق»
    پاسخ:
    عشق، نفرت، شوق، بیزاری، تمنا یا گریز
    حاصل آغوش گرم آتش و اسفند چیست؟
    ببین...میگم عمو هرجا باشه اونجا خوبه میگی موافق نیستم!
    پاسخ:
     :)
  • فاطمه.شاهزاده قصه ها
  • وای عااااااااالیه زهرهههههههههههه
    پاسخ:
    در این حد؟
    ممنون عزیزم
    :ایکس
    Hi dear zohre!
    iexcellent!
    u were in my mind! :)
    پاسخ:
    Hi
    Long time no see
    ...
    Thx
    به نظرم نقاش پارکینسون داشته . . .
    ن رنگش خوب نبوده...
    شایدم بومش...
    می بینی عمو ، رنگ هاهم چنان عاشق نامت شده ند که از شوق نمی دادند چه کنند...
    واسه خونه ت اتاق اضافه کردی؟مبارکه:×
    پاسخ:
    بلی... کمکم میکنی؟
    یه اتاق عمومی...
  • مینا اصلاح پور
  • سلام

    آجی من از خدامه بتونم کمکت کنم

    شما امر بفرمایید عزیزم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون مینای عزیز

    سلام زهره :) ممنون عزیزم لطف کردی...

    این پستت خیلی قشنگه...

    پاسخ:
    سلام مریم عزیز ممنونم
    سلام زهره جان
    هستم! هستم!
    اتاق جدید! خیلی خوبه!این جور کارها و هماهنگی ها خیلی خوبه.
    یاد کلاس پارسال افتادم.

    پاسخ:
    سلام پریسای عزیز
    ایشاا... اینجا بهتر از کلاس بشه
    راستی یادم بنداز یه روز نتیجه کلاس رو بهتون بگم
    ممنونم که هستی
    سلام
    اومدم یادت بندازم یک روزی نتیجه کلاس رو بگی!
    سلام زهره جونم خوبی؟؟؟ پست جدیدت رو خوندم ولی نمیدونم واقعی بود یا نه؟!!

    میخواستم بگم این پستت رو با جون و دل خوندم و دوسش داشتم مخصوصا آخرشووووو :

    http://amoo-z.blog.ir/1392/04/13/purang
    پاسخ:
    سلام ممنون فرانک عزیز
    سلام عزیزدلم خوبی اجیم ؟
    قربونت برم خیلی خوب مینویسی
    پاسخ:
    سلام ممنون حدیث جان
  • پــرتو افشــــآر
  • سلام....
    میگما قسمته کتابخانه عموپورنگ کجاست؟توی سایتش؟
    من اصن نمی بینم ......
    پاسخ:
    http://amoo-z.blog.ir/page/library
    اینجا رو ببین
    سلام زهره جان
    اسم اون آهنگ خواجه امیری که رو وب قبلیjت بود(بلاگفا) چی بود؟
    شیرین رو نمیگم
    اوپس اوپس بود!
    اری یافتم خودشه!
    بذار خیال کنم هنوز
    ممنون زهره عزیزم
    راستی! من یدونه کامنت گذاشته بودم ثبت شده بودا ولی نمیدونم الان چی شده. خصوصی گذاشته بودم آیا؟
    خوبی زهره؟

    قهری ؟
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    قهر چرا؟
    جوابت رو که برا وبت فرستادم
    گفنم کدوم و...
    خوبه خدا رو شکر
    خیلی وقته کم مینویسی به خاطر همین.
    نه! کامنتای امروز نه
    فکر کنم پریروز گذاشتم
    به هر حال
    لطفا کد لوگوی کتابخانه رو بدین منم بزارم تو وب البته اگه مایلین
    و این که اومدم یادت بندازم یک روزی فرصت کردی بیا نتیجه کلاس رو بگو :))
    پاسخ:
    اهان ببخشید این چندروز زیاد خوب نیستم یادم میره تو قسمت کتابخونه تو نظرات کد رو گذاشتم بلدشم کردم صبرکن برم بیارم برات
    اهان
    انشال.. زود بهتر بشی
    ممنونم عزیزم :*
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ممنون 
    : ایکس
    کم می نویسم چون قلمم جوهر نداره...
    فعلا جوهر گیرم نمیاد :|
    تی فداا
    والا جوهر منم خیلی وقته تموم شده!
    ولی گاها نداری هم خوبه!
    پاسخ:
    :)
    مهم عموست که شکر خدا هستش
    که میدونم حداقل تنش سالمه وگرنه 4تا نوشته زیاد دردی رو دوا نمیکنه
    بلی بلی صحیح است.. ولی ما دلمون برا خودت تنگ میشه

    با اجازه
    شب خوش
    :)